پرسشنامه استاندارد وفاداری مصرف کننده به برند

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند، در قالب فایل word، شامل 25 سئوال، همراه با راهنمای شیوه نمره گذاری، شیوه تفسیر نتایج و منبع مورد استفاده.

هدف این پرسشنامه بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند می باشد. ابعاد مورد بررسی عبارتند از: مؤلفه شناختی وفاداری به برند، مؤلفه های عاطفی وفاداری به برند، ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت زمان، میزان منابع سرمایه گذاری شده، و مشارکت مدیریت ارشد. روایی و پایایی این پرسشنامه که ترجمه یک پرسشنامه استاندارد خارجی است، در داخل کشور نیز مورد تأیید قرار گرفته است. طیف پاسخگویی آن نیز از نوع لیکرت 5 گزینه ای می باشد.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 15753 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 3

حجم فایل:89 کیلوبایت

 قیمت: 20,600 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و محققان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش