تحقیق طراحی مرکز تجاری

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
پایان نامه رشته معماری با موضوع طراحی مرکز تجاری، در قالب فایل word و در حجم 112 صفحه.

بخشی از چکیده:
امروزه مراکز تجاري تفريحي ساختمان هاي نويني هستند که به منظور رفع نيازخريداران وبهبود اقتصاد مشترک بين چند صنف ايجاد مي گردند. در اين رابطه توجه به مسائل اقتصادي ، اجتماعي، مهندسي، مالي، حقوقي، انساني، فرهنگي، گرافيکي و ... حائز اهميت مي باشد. توجه همه جانبه به اين امور باعث مي گردد تا مرکز تجاري پس از ساخت از عملکرد مناسبي برخوردار بوده و بهره بيشتري نصيب استفاده کنندگان از آن گردد. زيرا اينگونه مراکز مورد استقبال بيشتر خريداران خواهد بود.

فهرست کلی مطالب:
چکیده
پیشگفتار
فصل اول
مقدمه
تعریف خرید
مراکز تجاری
نتیجه-بیان هدف
مبانی نظری طرح
فصل دوم: (مطالعات نظر و پایه و پیشینه)
روند شکل گیری
بازار در ایران
انواع بازارها
فصل سوم
بررسی نمونه ها
فصل چهارم
اقلیم
فصل پنجم
تاکتیک های طراحی
روند طراحی
موقعیت سایت
آنالیز سایت
فصل ششم
ضوابط طراحی واستانداردها وفضاها
منلبع و ماخذ
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 17572 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 112

حجم فایل:22,780 کیلوبایت

 قیمت: 27,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش