ترجمه مقاله عوامل موثر بر توانمند سازی مدیران و اثربخشی مدیریت مالی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده با موضوع عوامل موثر بر توانمند سازی مدیران و اثربخشی مدیریت مالی، در قالب فایل word و در حجم 19 صفحه، بهمراه فایل pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان لاتین مقاله:
Factors influencing administrators’ empowerment and financial management effectiveness

سال چاپ: 2015
محل انتشار:
Elsevier,Sciencedirect,Procedia - Social and Behavioral Sciences 176 ( 2015 ) 466 – 475




بخشی از ترجمه مقاله:
چکیده:
در این پژوهش، ارتباط بین عوامل معین توانمندسازی مدیران براساس چارچوب وضوح یکپارچۀ (IC) میاشیرو و روزنبرگ (2007) بر هویت، هدف چشم‌انداز مثبت، مسیر، ساختار، انرژی و بیان و اثربخشی مدیریت مالی بر برنامه‌ریزی، بودجه‌بندی، نظارت و ارزیابی تعیین شد.

عوامل معین موثر بر توانمندسازی مدیران و کارکردهای اثربخشی مدیریت مالی به صورت معنی‌دار توسط اصول برنامه‌ریزی یکپارچه، سیستم نظارت و بودجه‌بندی (IPBMS) و تا حدی در ارتباط با طول دوره خدمت و آموزش مدیریت مالی و مهیاسازی تحت مشخصه‌های مدیران تقویت شده‌اند. نتایج این تحقیق پایه‌ای برای توانمندسازی پیشنهادی و طرح توسعه پایداریِ مالی هستند.

کلیدواژه‌ها: اثربخشی مدیریت مالی، وضوح یکپارچه (IC)، برنامه‌ریزی یکپارچه، سیستم نظارت و بودجه‌بندی (IPBMS)

1. مقدمه
تمرکز بر حداکثرسازی ارزش به صورت عنصری غیرقابل بحث در آغاز قرن بیست‌ و یکم پدیدار شد. آموزش هنر مدیریتِ امور مالی در هر سازمان رشته‌ای ضروری برای ایجاد و حفظ پایداری مالی است. این تحقیق تلاش دارد به بررسی و تایید موضوع ذیل بپردازد: وضوح یکپارچه (IC) و چارچوب‌های نظارت- بودجه‌بندی –برنامه‌ریزی یکپارچه (IPBMS) در صورتی به بهترین نحو به کار می‌آیند که تمام فعالان اصلی صاحب قدرت برای تاثیرگذاری بر طرح‌های استراتژیک و تصمیم‌گیری مالی، متقاعد شده باشند که نظارت، مشارکت فعال، پاسخگویی و تعهد به اهداف و مقاصد سازمان آموزشی شرایطِ ضروری هستند تا تغییرها و مداخله‌های سازمانیِ کارآمد با حداکثر نتایج و حداقل هزینه و اتلاف حاصل شوند. هدف این تحقیق شناسایی عواملی است که می‌توانند بر توانمندسازی مدیران و اثربخشی مدیریت مالی موثر باشند و در این فرایند نحوه همبستگی این دو عامل را برای پیشنهاد طرح توسعه پایدار مالی و توانمندسازی مشخص کنند.

2. چارچوب مفهومی و نظری
تحقیق آمالی ایفانتی (2011) بر مسائل توانمندسازی مدرسه در طی سه دهه اخیر، «توانمندسازی مدرسه: گفتمان و علوم سیاسی فدراسیون معلمین دبیرستان در یونان»، تا حد زیادی اهمیتِ توانمندسازی مدرسه را تایید کرد. در حالی که توانمندسازی موضوعی جدید نیست ...

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
چارچوب مفهومی و نظری
سوالات تحقیق
روش تحقیق
خلاصۀ نتایج، نتیجه‌گیری و توصیه‌ها
نتیجه گیری
توصیه ها

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 23816 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc.pdf

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:1,999 کیلوبایت

 قیمت: 30,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.



  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش ترجمه فارسی مقاله+ فایل pdf اصل مقاله انگلیسی