فیزیولوژی قلب (خلاصه فصل 9 کتاب گایتون)

دسته بندي : علوم پزشکی » پزشکی
توضیحات:
فیزیولوژی قلب (خلاصه فصل 9 کتاب گایتون)، در قالب فایل pdf و در 29 صفحه.

این چند فایل من اومدم بصورت تماما رنگی، خلاصه ای از این فصول رو ، خلاصه نکات بسیار مهم و حائز اهمیت،که هر فرد داروساز یا پزشک یا هر فردی که در حال مطالعه علم پرکاربرد فیزیولوژی است ، باید بداند ، براتون دقیق و کامل نوشتم.و طوری هست که در روند این محصول شما به صورت سوال و جواب پیش می رید و به جواب سوالاتتون می رسید و این یکی از پربازده ترین شیوه های یادگیری است که سوالاتی در ذهن داشته و در متن مطالعه کرده و به جواب برسیم .

نوشتن و تولید این محصول با تمام عشق و علاقه من انجام شده ، هم انرژی و هم هزینه بابتش پرداخت کردم ، و بصورت PDF هم هست و با Note Pencil نوشته ام.

کاملا خوانا ، دقیق و روان
حتی طوری هست که می تونه برای امتحانات علوم پایه و پایان ترم هم کاربرد داشته باشد. همانطور که برای خودم و همکارانم اینگونه بوده و نیز مطالبش با هماهنگی اساتید خودم نوشته شده است .
دسته بندی: علوم پزشکی » پزشکی

تعداد مشاهده: 27781 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 29

حجم فایل:12,306 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    طوری نوشتم که بتونید از همون اول کاری استفاده کنید ، اما بهترین شیوه استفاده این خواهد بود که در حین مطالعه این خلاصه از قبل پیش زمینه ی ذهنی داشته باشید و گایتون یا هر کتاب فیزیو کنار دستتون باشه ، تا در صورت عدم فهم کامل و جامع هر مورد بتونید بهش رجوع کنید ، چون یه جاهایی سوالاتی هم برای تفکر بیشتر دانش پژوه نوشتم.


  • محتوای فایل دانلودی:
    این فایل شامل خلاصه فصل 9 کتاب گایتون است و 29 صفحه می باشد.

  • گالری تصاویر :